BELGIUM
Moderators: Only Pumps, Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org, Bound&Milked, Tamaris
-
Re: BELGIUM
Limburg,
Interesses:
Bound heel, toe & bootlicking.
Eigenlijk forced boot worship, in heavy bondage.
Interesses:
Bound heel, toe & bootlicking.
Eigenlijk forced boot worship, in heavy bondage.
-
Hier iemand interesse in een meet up met wat fun? ik ben fan van crossdressing en zou het geweldig vinden als ik andere mannen kan blij maken met mijn schoenen
-
Wat voor fun wil je en welke schoenen heb je zoal?CuteFlatsLover wrote: ↑Fri Jul 30, 2021 8:33 am Hier iemand interesse in een meet up met wat fun? ik ben fan van crossdressing en zou het geweldig vinden als ik andere mannen kan blij maken met mijn schoenen
-
Ik ben redelijk open voor ideeën en allerlei leuke dingen rond schoenen, maar je kan me altijd proberen te overtuigen leuke dingen voor jou te doenfeetmaniac7 wrote: ↑Tue Aug 17, 2021 11:26 amWat voor fun wil je en welke schoenen heb je zoal?CuteFlatsLover wrote: ↑Fri Jul 30, 2021 8:33 am Hier iemand interesse in een meet up met wat fun? ik ben fan van crossdressing en zou het geweldig vinden als ik andere mannen kan blij maken met mijn schoenen
En zover mijn collectie zal ik je wat foto's geven, die doen wat meer dan het opnoemen. ik heb een redelijke collectie dus deze zijn maar een voorproefje. als je meer wilt mag je me altijd een privé berichtje sturen of me toevoegen op kik BelgianWaffleBoy
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Mmmh de 2de foto met die enkel laarsjesCuteFlatsLover wrote: ↑Mon Aug 30, 2021 10:09 amIk ben redelijk open voor ideeën en allerlei leuke dingen rond schoenen, maar je kan me altijd proberen te overtuigen leuke dingen voor jou te doenfeetmaniac7 wrote: ↑Tue Aug 17, 2021 11:26 amWat voor fun wil je en welke schoenen heb je zoal?CuteFlatsLover wrote: ↑Fri Jul 30, 2021 8:33 am Hier iemand interesse in een meet up met wat fun? ik ben fan van crossdressing en zou het geweldig vinden als ik andere mannen kan blij maken met mijn schoenen
En zover mijn collectie zal ik je wat foto's geven, die doen wat meer dan het opnoemen. ik heb een redelijke collectie dus deze zijn maar een voorproefje. als je meer wilt mag je me altijd een privé berichtje sturen of me toevoegen op kik BelgianWaffleBoy
-
Wat is je maat in laarzen?CuteFlatsLover wrote: ↑Fri Jul 30, 2021 8:33 am Hier iemand interesse in een meet up met wat fun? ik ben fan van crossdressing en zou het geweldig vinden als ik andere mannen kan blij maken met mijn schoenen
-
Ik draag maatje 40, maar voor sommige slim fits moet ik toch 41 nemen.nico0071998 wrote: ↑Fri Oct 01, 2021 2:31 amWat is je maat in laarzen?CuteFlatsLover wrote: ↑Fri Jul 30, 2021 8:33 am Hier iemand interesse in een meet up met wat fun? ik ben fan van crossdressing en zou het geweldig vinden als ik andere mannen kan blij maken met mijn schoenen