Anny one from Sweden?

Sneaker Jobs and sneaker cumming including Keds, Converse, Nikes, Vans, and all other brands of athletic shoes. Ugg Jobs Croc Jobs, Flip Flop Jobs. Now slippers too!

Moderators: Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org

Post Reply
Nafets
Posts: 399
Joined: Mon Apr 01, 2013 11:39 am
Location: Gislaved

Re: Anny one from Sweden?

Post by Nafets »

Finns det inga i närheten av småland som skulle kunna tänka sig bytlåna eller sälja gympaskor, har oxå att sälja om intresse finns :lol:
Mina är fräscha kör med kondom men kommer på sulorna. Har ett par gamla som Xet haft jag har som spermatömmare i bland,ett par nike pegasus. :twisted:
asicsplayer
Posts: 624
Joined: Sat Jul 06, 2013 12:35 pm

Re: Anny one from Sweden?

Post by asicsplayer »

Kan du skicka bild på pegasusen?
Nafets
Posts: 399
Joined: Mon Apr 01, 2013 11:39 am
Location: Gislaved

Re: Anny one from Sweden?

Post by Nafets »

Ett par bilder på dom. Har ett par blåa oxå med sliten sula .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Hasse-91
Posts: 203
Joined: Sun May 15, 2011 11:06 pm
Location: Sweden

Re: Anny one from Sweden?

Post by Hasse-91 »

Nafets wrote:Ja mitt x har ett par slitna. Vad är det för joggingskor du har?
Ett par adidas, asics å nike. Adidas och asics paren använder jag och min syster tillsammans. Nike skorna fick min syster av en av hennes vänner och sedan gav hon dom till mej å sa att jag kunde ha roligt med dom. Underbara syster! Har inte hunnit gjort nått med dom än, bara luktat i dom. Men dom är riktigt välanvända. :)
Nafets
Posts: 399
Joined: Mon Apr 01, 2013 11:39 am
Location: Gislaved

Re: Anny one from Sweden?

Post by Nafets »

Kan man få se lite bilder på dom ? Härlig syrra du har ,vad är det för storlek på dom har ni samma storlek ? :P
Hasse-91
Posts: 203
Joined: Sun May 15, 2011 11:06 pm
Location: Sweden

Re: Anny one from Sweden?

Post by Hasse-91 »

Nafets wrote:Kan man få se lite bilder på dom ? Härlig syrra du har ,vad är det för storlek på dom har ni samma storlek ? :P
Nike skorna kan jag nog ordna bilder på, asic och adidas har syrran med sej nu när hon åkte utomlands, hon skulle se till att få dom mer slitna och smutsiga sa hon. Jaa, vi har samma storlek. Runt 40-41. Nike skorna är storlek 38-39 om ja inte mins fel. Kan tänka mej att sälja dom om nån vill ha dom efter att jag har lagt upp bilder. Eller om nån vill byta mot nå andra intressanta skor i 40-41.
Nafets
Posts: 399
Joined: Mon Apr 01, 2013 11:39 am
Location: Gislaved

Re: Anny one from Sweden?

Post by Nafets »

Häftigt,då har vi samma storlekar och ja men vill se lite bilder på dom och även Asicsen gillar Asics :P
Har ett antal skor nike om det skulle vara intressant . Har lagt ut lite bilder här om du kollar :) Niken är gråa och blått nike märke och ganska så slitna.
Hasse-91
Posts: 203
Joined: Sun May 15, 2011 11:06 pm
Location: Sweden

Re: Anny one from Sweden?

Post by Hasse-91 »

Jag vill ha färska satser i mina skor... :(
Nafets
Posts: 399
Joined: Mon Apr 01, 2013 11:39 am
Location: Gislaved

Re: Anny one from Sweden?

Post by Nafets »

Mmmm det kan jag fixa om du vill det :) Vad har du för skor ?
Hasse-91
Posts: 203
Joined: Sun May 15, 2011 11:06 pm
Location: Sweden

Re: Anny one from Sweden?

Post by Hasse-91 »

Nafets wrote:Mmmm det kan jag fixa om du vill det :) Vad har du för skor ?
Allt mellan himmel å jord typ... Men skulle vilja vara med å hjälpa till å få stoppa ner foten medans satsen är blöt ;-)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests