dutch users
Moderators: Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org
-
Re: dutch users
Nog n dutchie hier!
Nike theas, roshe run en air max 1 zijn op het moment wel mijn favorieten bij de dames.. maar inderdaad is daar zo weinig materiaal van te vinden!
heb wel eens een paar adidas top ten hi sleek van een vriendin kunnen lenen met de smoes dat ik ze voor haar zou opknappen. Dit heb ik ook wel gedaan, maar was drukker met dagelijks mn lading eroverheen te loodsen. zo geil om haar daarna weer te zien terwijl ze ze draagt. maar volgens mij heeft ze die niet meer
Heb ook 3 paar air max 1 via marktplaats gekocht afgelopen jaar en daar veel plezier mee gehad. Maar helaas uiteindelijk wel weggegooid omdat het wel riskant was ze te blijven verstoppen op mn kamer.
Nike theas, roshe run en air max 1 zijn op het moment wel mijn favorieten bij de dames.. maar inderdaad is daar zo weinig materiaal van te vinden!
heb wel eens een paar adidas top ten hi sleek van een vriendin kunnen lenen met de smoes dat ik ze voor haar zou opknappen. Dit heb ik ook wel gedaan, maar was drukker met dagelijks mn lading eroverheen te loodsen. zo geil om haar daarna weer te zien terwijl ze ze draagt. maar volgens mij heeft ze die niet meer
Heb ook 3 paar air max 1 via marktplaats gekocht afgelopen jaar en daar veel plezier mee gehad. Maar helaas uiteindelijk wel weggegooid omdat het wel riskant was ze te blijven verstoppen op mn kamer.
-
Haha royx, ik heb hetzelfde probleem.
Heb in mijn collectie Air Max 90's, Air Max Ones, Adi Hoop Mid, Adidas Top Ten Sleek, meerdere Nike Blazer Mids en nog een ander paar Missy Elliot (zeer afgetrapte) adidasjes... Zal binnenkort wat foto's posten!
Hoe komen jullie meestal aan je sneakers?
Heb in mijn collectie Air Max 90's, Air Max Ones, Adi Hoop Mid, Adidas Top Ten Sleek, meerdere Nike Blazer Mids en nog een ander paar Missy Elliot (zeer afgetrapte) adidasjes... Zal binnenkort wat foto's posten!
-
ja precies! heb jij daar meer foto's van toevallig..? zeker in die standaard kleur zwart/grijs vind ik ze zelf erg sexyvans_lover_ wrote:Bedoel je deze?EV4S1VE wrote:Ikzelf vind die nike theas altijd erg leuk! helaas zijn daar op het moment nog maar weinig fotos van te vinden..
-
ik ben erg benieuwd naar die AM1's; Blazers en Adidas top ten sleeks!nikefan wrote:Haha royx, ik heb hetzelfde probleem.
Helaas heb ik het wat kleinschaliger zelf, vanwege verhuizingen e.d. heb ik helaas alleen maar 1x een paar afgetrapte, navy blauwe vans authentics kunnen krijgen van een vriendin. Helaas heb ik die later moeten weggooien omdat daar echt niets meer van over was.
-
Helaas niet, waren van de dochter van kennissen van ons die een weekend bij ons verbleven. Kon ze 's avonds na een diner even 'lenen' Heb jammer genoeg ook maar één foto gemaaktEV4S1VE wrote:ja precies! heb jij daar meer foto's van toevallig..? zeker in die standaard kleur zwart/grijs vind ik ze zelf erg sexyvans_lover_ wrote:Bedoel je deze?EV4S1VE wrote:Ikzelf vind die nike theas altijd erg leuk! helaas zijn daar op het moment nog maar weinig fotos van te vinden..
- shoes1994
Hier nog een nederlander.
Mijn obsessie is het spelen met allstars (laag) en vans hoe afgetrapter hoe beter.
Me meisje en ik hebben altijd tijdens sex wel een paar geile allstars in bed liggen waar ik dan mee mag spelen.
Het liefst maatje 36 tm 39 genieten !!!
Voorheen kon ik allstars van een gymzaal mee pakken . Daar waren dan meiden rond 18jaar aan het turnen enzo. Lekker naar binnen sluipen en dan de geilste schoentjes meepakken om vervolgens thuis lekker op los te gaan.
Mijn obsessie is het spelen met allstars (laag) en vans hoe afgetrapter hoe beter.
Me meisje en ik hebben altijd tijdens sex wel een paar geile allstars in bed liggen waar ik dan mee mag spelen.
Het liefst maatje 36 tm 39 genieten !!!
Voorheen kon ik allstars van een gymzaal mee pakken . Daar waren dan meiden rond 18jaar aan het turnen enzo. Lekker naar binnen sluipen en dan de geilste schoentjes meepakken om vervolgens thuis lekker op los te gaan.
-
hahah die moet ik onthouden maar dan wel met nike bw'snikefan wrote:Dat is nog eens lekker! Heb je plaatjes? Zijn ze echt helemaal afgetrapt?vans_lover_ wrote:Ik heb een week geleden een meisje om een paar oude sneakers gevraagd met een smoesje. Gezegd dat m'n zus die nodig had voor een schoolproject. Ben nu de trotse eigenaar van een paar afgetrapte vans.
-
Succes, hopelijk werkt die truc vaker, wil het graag nogmaals proberen. Laat maar weten als het is geluktnikeairmaxclassicbw wrote:hahah die moet ik onthouden maar dan wel met nike bw'snikefan wrote:Dat is nog eens lekker! Heb je plaatjes? Zijn ze echt helemaal afgetrapt?vans_lover_ wrote:Ik heb een week geleden een meisje om een paar oude sneakers gevraagd met een smoesje. Gezegd dat m'n zus die nodig had voor een schoolproject. Ben nu de trotse eigenaar van een paar afgetrapte vans.
-
Hier nog een Nederlander (Limburg Noord)
Nikes zijn sowiso mijn favorieten, en dan vooral de Air Max BW en Air Max 90.
Ik heb overigens altijd mijn sneakers bij school weggehaald, meestal lagen de gymspullen op de kluisjes en niet erin, of hingen ze aan de kapstok.
Dan nam ik de tas gewoon mee, haalde thuis de schoenen eruit en de dag erna ging de tas weer terug waar hij vandaan kwam.
Op deze manier aan heel veel lekkere sneakertjes gekomen:
Nike Free, Air Max, Jordans, Air force, Adidas Superstars, ZX Flux, en nog veel meer.
Ook haal ik ze vaan op Marktplaats, maar wel alleen waar ik ze op kan halen zodat ik zie wie ermee gelopen heeft, verzenden ben ik niet zon fan van eerlijk gezegd.
Ik heb overigens altijd mijn sneakers bij school weggehaald, meestal lagen de gymspullen op de kluisjes en niet erin, of hingen ze aan de kapstok.
Dan nam ik de tas gewoon mee, haalde thuis de schoenen eruit en de dag erna ging de tas weer terug waar hij vandaan kwam.
Nike Free, Air Max, Jordans, Air force, Adidas Superstars, ZX Flux, en nog veel meer.
Ook haal ik ze vaan op Marktplaats, maar wel alleen waar ik ze op kan halen zodat ik zie wie ermee gelopen heeft, verzenden ben ik niet zon fan van eerlijk gezegd.
-
Weghalen bij gym kon bij mij helaas niet vroeger.. Was veel te riskant het is wel echt super geil om te weten dat een bepaalde meid altijd gymt en sport op een paar afgetrapte jordans of airmaxjes en dat je dan gewoon die schoenen kunt ruiken en alles... zalig! Heb je plaatjes van je collectie?schredder wrote:Hier nog een Nederlander (Limburg Noord)