dutch users
Moderators: Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org
-
Re: dutch users
Volgensmij hebben we wel geluk hier in Nederland, veel meiden dragen hier Airmaxjes en ook veel puma's en adidas. Hebben jullie een "verzameling" van (afgetrapte) meisjes sneakers??
-
Ik heb een week geleden een meisje om een paar oude sneakers gevraagd met een smoesje. Gezegd dat m'n zus die nodig had voor een schoolproject. Ben nu de trotse eigenaar van een paar afgetrapte vans.
-
Dat is nog eens lekker! Heb je plaatjes? Zijn ze echt helemaal afgetrapt?vans_lover_ wrote:Ik heb een week geleden een meisje om een paar oude sneakers gevraagd met een smoesje. Gezegd dat m'n zus die nodig had voor een schoolproject. Ben nu de trotse eigenaar van een paar afgetrapte vans.
-
Vroeg om een oud paar dames sneakers voor m'n zusje haar schoolproject, die zogenaamd dames sneakers nodig had om te beschilderen. Dit waren haar meest afgetrapte sneakers zei ze. Waren van een aantrekkelijke sportieve meid van 21, die al heel wat paren vans versleten heeft doordat ze nooit sokken aan heeft in sneakers Zodra ik tijd heb upload ik een paar foto's.
-
Oh god, nooit sokken aan in sneakers... Klinkt als de ware hemel haha! Ben heel benieuwd naar je foto's. Ik zal binnenkort ook een paar plaatjes van mijn kleine "collectie" uploaden
Hoe ruiken die Vans van haar?
-
DEN-HAAG yeah.... kom er niet vandaan, maar woon er wel...
Heerlijk die meisjes met nike air max... ik hoop ooit eigenaar te worden van een paar geile afgetrapte airmax...
Hoe zit dat met jullie eigenlijk? Ik vind het heerlijk om stinkende schoenen te ruiken en in een paar stinkende schoenen klaar te komen, de binnenzool te voelen waar d'r zwetende voetje heeft gezeten. Ik zie op dit forum eigenlijk alleen maar gasten boven een schoen hangen en eroverheen spuiten... Dan kan je net zo goed een foto van een paar schoenen uitprinten denk ik dan...
M'n vriendin draagt helaas nooit airmax. Overigens heeft ze ook niet echt stinkende schoenen behalve d'r ballerina's en een paar skechers. Die heeft ze afgelopen zomer vrijwel iedere dag gedragen zonder sokken. Als ik m'n gezicht er 30cm van af houdt dan ruik ik ze gewoon. Ze hebben een zoetzurige azijnachtige geur. Wanneer ik er tijd voor heb gebruik ik ze en geef ze een goeie cumshot. Mocht ik eraan denken maak ik een keer een foto voor jullie.
Ohja mocht iemand met mij ervaringen willen delen of heeft iemand tips of andere leuke dingen moet je me zeker mailen. jackfooto@hotmail.com
Heerlijk die meisjes met nike air max... ik hoop ooit eigenaar te worden van een paar geile afgetrapte airmax...
Hoe zit dat met jullie eigenlijk? Ik vind het heerlijk om stinkende schoenen te ruiken en in een paar stinkende schoenen klaar te komen, de binnenzool te voelen waar d'r zwetende voetje heeft gezeten. Ik zie op dit forum eigenlijk alleen maar gasten boven een schoen hangen en eroverheen spuiten... Dan kan je net zo goed een foto van een paar schoenen uitprinten denk ik dan...
M'n vriendin draagt helaas nooit airmax. Overigens heeft ze ook niet echt stinkende schoenen behalve d'r ballerina's en een paar skechers. Die heeft ze afgelopen zomer vrijwel iedere dag gedragen zonder sokken. Als ik m'n gezicht er 30cm van af houdt dan ruik ik ze gewoon. Ze hebben een zoetzurige azijnachtige geur. Wanneer ik er tijd voor heb gebruik ik ze en geef ze een goeie cumshot. Mocht ik eraan denken maak ik een keer een foto voor jullie.
Ohja mocht iemand met mij ervaringen willen delen of heeft iemand tips of andere leuke dingen moet je me zeker mailen. jackfooto@hotmail.com
-
Kijk nu al uit naar je collectie, wat heb je allemaal. Ik heb naast één paar sneakers ook een verzameling sokken, die neem je iets makkelijker mee.nikefan wrote:Oh god, nooit sokken aan in sneakers... Klinkt als de ware hemel haha! Ben heel benieuwd naar je foto's. Ik zal binnenkort ook een paar plaatjes van mijn kleine "collectie" uploaden
De geur is ongeloofelijk, niet te beschrijven. Ze ruiken vrij sterk omdat ze bijna nooit sokken aan had.
Hieronder alvast een tweetal foto's en eentje van m'n sokken collectie:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Ikzelf vind die nike theas altijd erg leuk! helaas zijn daar op het moment nog maar weinig fotos van te vinden..
-
Bedoel je deze?EV4S1VE wrote:Ikzelf vind die nike theas altijd erg leuk! helaas zijn daar op het moment nog maar weinig fotos van te vinden..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.