Anyone from Holland here!
Moderators: Only Pumps, Richie, Jess, minni, sh03s, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org, Deisy CD, boot.perv.2
-
Re: Anyone from Holland here!
Hoe zouden jullie het vinden om iemand uit te nodigen en dan heerlijk samen aan de laarzen van je vrouw of vriendin te likken/ruiken, om er uiteindelijk over klaar te komen.
Dragen jullie zelf laarzen? Zo ja welk soort. Zou graag een proberen hoge laarzen te dragen ik heb maat 45.
Groeten
Dragen jullie zelf laarzen? Zo ja welk soort. Zou graag een proberen hoge laarzen te dragen ik heb maat 45.
Groeten
- Deisy CD
lijkt me heerlijk om een laarzen collectie van iemand onder handen te mogen nemen. vooral een casual collectie. draagt zelf zeker ook laarzen. maat 44 - 43 maar pers me meestal in 42. heerlijk strak. lijkt me ook heerlijk om vreemde laarzen maat 42 te dragen.
XXX
Deisy
XXX
Deisy
- spermroy
Klinkt heel erg interessant om dat ooit is te doen
- Deisy CD
lijkt me heerlijk! heb je skype?
-
Zelf heb ik geen laarzen, ja een paar dubarry’s om mee t bos in te gaan met de honden.
Ik twijfel al een tijdje om een paar te kopen van Acquo, dat is een zweeds merk en maakt dij hoge stijlvolle rubberlaarzen. Het lijkt me heerlijk als iemand daar dan eens flink overheen spuit terwijl ik ze draag. Ik ben hetro maar dit zou ik graag willen. Wat denken jullie?
Ik twijfel al een tijdje om een paar te kopen van Acquo, dat is een zweeds merk en maakt dij hoge stijlvolle rubberlaarzen. Het lijkt me heerlijk als iemand daar dan eens flink overheen spuit terwijl ik ze draag. Ik ben hetro maar dit zou ik graag willen. Wat denken jullie?
- groom
Hoe staat het nu hier met de mensen uit NL?
- spermroy
Ik ben nog steeds present op deze site
-
Ik ook. Ik hou van elegante zwarte of bruine leren knielaarzen met een platte hak.
- groom
Ahh gelukkig! Ik dacht al dat ik alleen was! Haha... Ik hou van mid-kuit tot kniehoge laarzen (niet otk), hakken die er gevaarlijk uitzien, en zolen met profiel, of waarvan je in ieder geval kunt zien dat ze graag (buiten) gedragen worden... Ik lik ze graag schoon en bied me graag aan als deurmat